Nie jesteś zalogowany na forum.
Strony: 1

Zanim opowiem, jak to się stało, że zarobiłem na życie w miejscu, gdzie większość zostaje tylko z żalem i pustym portfelem, musicie zrozumieć jedną rzecz. Nie jestem hazardzistą. Hazardzista liczy na fart, na anioła stróża, na to, że wszechświat dziś jest dla niego łaskawy. Ja jestem profesjonalistą. To jest moja robota, etat, sposób na przejście na emeryturę przed czterdziestką. Większość ludzi przegrywa, bo myślą sercem albo adrenaliną. Ja myślę tylko tabelami, wariancją i przewagą. Telegram vavada to było pierwsze hasło, które rzucił mi znajomy, gdy zapytałem o nowy stół z minimalnym limitem 5 euro i maksymalnym 500. Pomyślałem wtedy – to może być moje miejsce. I nie pomyliłem się.
Nie będę owijał w bawełnę. Na początku było ciężko. Przyzwyczajenie do nowego interfejsu, inna szybkość rozdania, detektywi od dostawcy oprogramowania, którzy potrafią zmienić parametry w trakcie sesji, jeśli wygrywasz zbyt długo. Zaczynałem jak zwykle – od małej sesji testowej. Wpłaciłem 200 zł, usiadłem do blackjacka. Przez pierwsze trzy godziny byłem na minusie 150 zł. Wiecie co czuje profesjonalista w takim momencie? Nic. Nie ma emocji. Jest tylko analiza. Sprawdziłem historię rozdań, odchyły od normy, ilość przebić krupiera. Okazało się, że po prostu miałem pecha w krótkim odstępie – standardowa zmienność. Większość by wyszła, uznała, że strona jest ustawiona. A ja dołożyłem kolejne 100 zł i zmieniłem taktykę z płaskiego stawiania na system progresji odwrotnej – zwiększałem stawki po wygranych, nie po przegranych.